czwartek, 19 czerwca 2014

Wyjaśnienia

                 Postanowiłam, że od dzisiaj będę dodawała dwie notki. Jedna z opowiadaniami i informacjami o świecie, a druga z moimi wyjaśnianiami, informacjami itp.

            Niestety dzisiaj tylko pojawiło się kilka informacji o Adhikaerze. Postanowiłam je pisać jako krótkie, niepełne fragmenty kronik. Mam nadzieję, że mój pomysł się Wam spodoba. No i jedna kronika dotyczy ogólnie Zemlyi (znajdziecie ją w "uniwersum") A i również dzielę się dzisiaj z Wami moją mapką. Co prawda to tylko mapa Adhikaery... Wierzę, że kiedyś pojawi się mapa całej Zemlyi, no i wszystkie państwa zobaczycie. (Jak klikniecie na małą mapkę w uniwersum to przejdziecie do posta o Adhikaerze, a jak klikniecie ostatnie zdanie na tym poście to będziecie mogli zobaczyć w lepszej wersji, większą mapkę ^^)

              Co do opowiadań. Mam kilka pomysłów. W sumie jest ich 4 (razem z Areosem) Tylko do 2 muszę lepiej ogarnąć historię Adhikaery (bo to się dzieje w przeszłości). Areos jest już trochę napisany, tylko muszę go skończyć. I znaleźć kartkę z nazwami smoków. Bez kartki tego nie napiszę :<


Teraz ze spokojnym duchem zapraszam Was do przeczytania kronik xD


PS Chcecie kiedyś zapoznać się z wymową w Adhikaerze? Bo właśnie nad tym pracuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz